Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Oändlig smärta....

Av Kavril - 3 februari 2011 13:53

Åh vad trött jag blir på detta ibland!!

Nu kommer det. Dagens gnäll...

Jag trampade ju snett i söndags och knäckte till hela kroppen, så där som man gör när man nästan halkar omkull ni vet. 

Nacken sa; Nej tack och aj aj aj *massa fula ord*

Och nu känner jag historien upprepa sej.

Höger arm värker, hela armen. Det sticker i fingrarna, armbågen är totalt fel i huvudet. Det känns som om jag slår i nerven i armbågen, hela tiden!! Vänster lillfinger och ringfinger är domnade och sticker i. Nacken känns som om den håller på att gå av. 

Gah vad trött jag är på detta!!!!


Så, klar nu. 

Återkommer senare med något roligt istället.   

 
 
Ingen bild

Pelle

3 februari 2011 14:14

Då får vi sam(värka) idag
Du får ta det lugnt så gott som det går:-)

Kavril

4 februari 2011 00:08

Ja det tycker jag vi gör!! Samvärka verkar trevligt... Eller något... ;)
Ta det försiktigt nu i halkan, eller förresten, det är ju inte halt längre där du bor!! *asg*
Ha det gott och hälsa frugan!!

 
Antti

Antti

3 februari 2011 15:38

Smärta jaa, jag lyckades med att halka i söndags natt när jag va ute med Azka så jag dras med ryggskott nu, jätte kul. Men men jag måste ut och gå med henne i vilket fall, bara tugga voltaren och ta det jävligt lungt.

http://azka.willberg.net

Kavril

4 februari 2011 00:06

Aj då, iinte bra Antti!!!! Hoppas du blir bra snart, och ta det lugnt för guds skull!!!
Här går det inte heller så fort, och jag knaprar lite starkare, men ändå... :)
Ha det gott så ses vi snart!!!

 
Ingen bild

Liselott

3 februari 2011 16:09

Hallå! Tänker på dig och hoppas det lättar snart. Nu MÅSTE du gå någon annanstans tills isen tinar. KRAMAR Liselott

Kavril

4 februari 2011 00:04

Hehe, jag ska försöka hitta något trevligt ställe utan is.... :) Kram!!

 
Ingen bild

Famse

5 februari 2011 20:03

det är bra..ut med det bara ;)

Kavril

5 februari 2011 20:58

Tack min vän! ;) Jag försöker.... :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards