Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Kavril - 27 februari 2011 22:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 27 februari 2011 19:20

Idag åkte vi till härliga Omberg, som är så otroligt vackert, vilken årstid det än är!!! Även om det är som vackrast på våren, tycker jag.

  

Lillen gör sej redo för lite pulkaåkning nerför backen vid hjässatorget.   

Han fick inte åka från så hög höjd, för oj oj, vilken fart de andra barnen hade, som gick upp en bit!!!  

Lite korvgrillning, fika och en liten promenad, sedan var dagen fullständig!!

Jag älskar verkligen att vara ute i naturen, det ger mej sådan positiv energi, precis vad jag behöver just nu!!

Imorgon arbetsförmedlingen igen. Suck pust och stön.....

Av Kavril - 27 februari 2011 00:07

Nu blev det visst en ny dag redan!! 

Klockan över tolv, igen.   

Idag hade vi lite födelsedagsbesök, han stannade en stund på the och muffins, som dottern bakat tillsammans med farmor. Trevligt.


Hade sen besök av en väninna som köpt miljöprodukter av mej. Hon litar så pass på mej att hon sa, beställ det du tycker jag behövar bara!!!   Hon är ju för go!! Det slultade med ganska mycket, men hon har använt grejorna och verkar vara jättenöjd!! Vilken tur va?   


Har ätit gott ikväll, men fick så himla ont i magen efteråt!! Jag glömmer ibland att morfinet jag stoppar i mej även stoppar tarmarna....    Aj aj, ont.... Men det löser sej alltid, sa han som sket i vasken!!!   Haha, nu fick jag till det!!!


Nu blir det snart sängen känner jag, jag är helt slut i kropp och själ. 

Men först lite Evony.


Gonatt.    

Ovido - Quiz & Flashcards