Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Kavril - 21 februari 2011 21:29

Jag mår inte bra.

Det gör ont när jag andas. I lungorna. F*n. Jag har haft VÄLDIGT många lunginflammationer de senaste åren, jag vill inte ha en till!!! Lagom till min födelsedag också...

Sen vill jag verkligen inte ta mer PC. Blir glad om jag slipper. 


Har gjort något som jag inte riktigt vet hur det ska bli. 

Är lite hemlighetsfull ett tag till.   Får se om jag berättar.

Men jag är lite nervös. Undrar hur det ska gå....  


Ja ja, det går väl bra antar jag...


Dottern har sportlov, det är skönt att ha henne hemma lite. Hon är ju bara så bäst!! Säg den 13 (snart 14) åring som hjälper till med det man ber om, utan att muttra. Hon smäller inte i dörrar. Hon är artig. Hon är kramgo. Jaa, bäst, helt enkelt!! 

Känns skönt att jag lyckats med något i livet.   


Ovido - Quiz & Flashcards