Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Kavril - 20 februari 2011 22:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kavril - 20 februari 2011 21:25

Som nu inte är min kissekatt längre, var jag och hälsade på idag. 

Det känns så otroligt bra och han bara fullständigt utstrålar lugn och är så tillfreds! Kan inte bli bättre!!! Nu sover han i sängen och har en hel övervåning för sej själv, han har en ny brorsa som är snäll och inte slåss med honom. 

Jag är så himla glad över att han har hittat det bästa hemmet som finns!!!     


Annars skulle jag ju haft miljövisning idag, men de ringde på fm och talade om att de har maginfluensa, så det blev uppskjutet, som tur är!!! Det är det sista jag behöver just nu. Blä!!!! 


Så jag åkte till min gamla kisse istället och hjälpte dom med tovorna. Han är ju blandning norsk skogskatt/bondkatt och har gott om tovor nu med vinterpälsen. 


Träffade också en ny vän som jag ska börja samarbeta med. Jag säljer ju även Aloe Vera. Vi ska samarbeta för att sedan gå ihop som team. Det ska bli jättekul och hon är så himla trevlig!! Hon blir min chef, kan man säga, precis som jag vill ha det!! 

Jag har ju varit utan min dryck nu i flera månader, och nu när jag började igen märkte jag ju skillnaden. Helt otroligt. Jag har en skitmage som blöder lätt och jag har magkatarr jämnt och ständigt, om jag inte dricker min aloe vera dryck. Sedan mår mina leder bättre också, det är ju inflammationshämmande. 

Oj vad skönt det är att ha det hemma igen!!!  


Nu blir det ett glas vin och tv, och lite Evony så klart. Sedan ska jag väl försöka sova lite. Min handled som är så trasig, har bestämt sej för att gå sönder lite till, jag har gjort lite för mycket... Så den gör riktigt as ont.... 

Smörja MSM och linda in... Hatar att ha skydd och sånt. Man både ser sjuk ut och känner sej sjuk..... 

Men, en ny dag imorgon och dottern hemma på sportlov. Härligt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards