Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Kavril - 15 februari 2011 22:31

Nej, nu går jag och dör tror jag. 

Varför i hela friden skulle jag göra så mycket idag för? 

Skidtur.

Bädda rent också. 

Det blev droppen som fick bägaren att rinna över. 

Kroppen känns som om den ska ramla sönder. Nu....

Tänk att min kropp inte klara mer än så, en dålig dag..... fyyyyyyyyyyy 

Blir så trött.............

Av Kavril - 15 februari 2011 14:54

Ja, jag fick ställa in mötet på AF idag, jag mår så skit och har så ont!!


Men det är inget fel på viljan.... Jag kan inte sitta på baken heller, för då blir det bara ännu värre. 

Så jag spände på mej skidorna och tänkte ta en kort sväng iallafall. Och det gjorde jag. Men självklart bågnade jag redan efter halva svängen och höll på att inte ta mej hem!!!   Tur att man då har två stora hundar som kunde dra mej hem!!    


Men nu har jag rört på mej så det räcker för idag tror jag, annars tar jag mej väl inte ur sängen imorgon!!   


Tror det är en kombination av det kalla vädret, lite för mycket att göra och lite för höga krav på mej själv.... För nu är det illa.    

En ny dag imorgon!! Härligt!!  

Ovido - Quiz & Flashcards