Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kavril - 1 februari 2011 23:01

Gårdagskvällen var ganska jobbig. 


Inte nog  med att veckan varit hektiskt och jobbig för kroppen, jag trampade snett och vrickade mitt redan trasiga knä när jag gick med hundarna i söndags. 

Men Aloe Vera MSM och lite infravärme gjorde susen!! Sömnen blev det inte mycket med, men det ska jag ta igen nu!!  


Idag var jag hos en gammal kär vän och drack lite kaffe. Det var alldeles för länge sen, som vanligt... Tänk att det ska vara så svårt att få  ändan ur vagnen va?


Nu har jag stoppat i mej full dos, nästan, av mitt morfin, med förhoppning att få sova gott inatt.    Jag vill inte ta mer, så jag hoppas det räcker.   


Körde min 13 åring till tandläkaren idag och är så himla överlycklig att jag slipper att följa med in!! Lider av otrolig svår tandläkarrädsla.... Klart  att dottern min ska få tandställning då....  

Men huvudsaken är att jag inte smittat henne med min rädsla och att hon får fina tänder!!!  


Natti alla och sov gott!  

Ovido - Quiz & Flashcards