Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Hmmm, vet inte vad jag ska skriva för rubrik faktiskt.

Av Kavril - 15 maj 2010 00:11

Vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen heller. Vissa dagar tycker jag att mitt liv är otroligt tråkigt. Varför i hela friden skulle någon vilja läsa om det?  Jag har några trogna läsare som inte vågar annat (  ) men annars är det inte många som läser. Eller snarare inte många som lägger kommentarer. Men det är klart, när det är så tråkiga inlägg finns det ju inget att kommentera heller ju?

Asch, har en liten deppardag idag. En sån där dag när det känns som om jag inte är värd något. Ändå fick jag så himla fina saker idag!!!

S kom med lite Tupperware grejor jag har jobbat till mej idag, och det gjorde mej så himla glad!!! Hon kom ju med ett kort från hela teamet också och en så himla fin blomma att hänga i ampel hållaren utanför ytterdörren.  Vilket härligt team jag har, love you guys!   


Det är nog därför jag är lite deppig tror jag. Jag känner mer så himla värdelös när jag inget kan göra. Men ändå så himla glad över att vännerna tänker på mej.


C skickade ju blommogram också, ett krya på dej blommogram. Såååå fina blommor och så gulligt kort!Kramar till dej min vän, du vet hur du ska få mej att bli glad du!!!  


Nu känner jag mej skyldig för att jag känner mej deppig också....    För egentligen har jag inget att deppa över ju. Men jag äter inga mediciner för det längre, jag klarar av det själv nu för tiden. Det ska jag göra den här gången också. Jag är bara lite trött på att ha ont och att inget få göra. Inte lyfta, inte bära, inte ha armarna framåt och så vidare och så vidare. Suck.

Smärtan har ju absolut blivit bättre, den i armen har ju minskat massor! Men ändå har jag så otroligt ont. I nacekn som strålar ner i  båda armbågarna. Det liksom pulserar hela tiden.  Nerven var ju väldigt irriterad, så det skulle ju ta tid sa läkaren. Är bara lite trött på allt just nu.


En ny dag imorgon. Eller idag, för nu är klockan så där mycket igen....

Dop för två bebisar imorgon ska det bli!! Jättekul! Men jag kommer ju inte få bära någon av dom.... Suck igen....

Ja ja, jag ska gaska upp mej till imorgon, jag lovar! Tror jag....  

 
 
Ingen bild

Ann

15 maj 2010 13:04

Klart att man läser bloggen.. så nyfiken som jag är haha
Man får deppa då och då. Det är inte straffbart.
Snart har dom här veckorna gått och sen kan du göra vad du vill...nästan haha.
En stor kram till dej.
Hoppas du får en trevlig eftermiddag.

 
Maddo

Maddo

15 maj 2010 19:35

Det är en stor lärdom att ta det lugnt och göra ingenting! Du klarar detta!! Keep up! Och på tal om bloggläsare och kommenterare så får man nog nöja sig med det lilla, långt ifrån alla kommenterar.. tyvärr! Kanske ändå är bra också? Kramar!!!

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards