Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Kavril - 24 maj 2010 22:49

  Lillen "hjälper" pappa att klippa gräset! Han gick där fram och tillbaka jätte länge! Han hade en obetalbar totalt koncentrerad min hela tiden och så när han såg mej med kameran (jag filmade lite) så sken han upp i en sådan där helt underbar glad min som gör att mammas hjärta bara värker av kärlek igen..... Nu tog ju gräsklippningen dubbelt så lång tid, men det gör ju inget sa pappan, han är ju bara för söt, den där lille killen!!  


  Första gången barfota i ett försök att få tag på Snobben slutade så här, ett litet bebisasgarv och en liten fis, när han böjde sej ner så där! Oj oj oj vad jag skrattade!!

Av Kavril - 24 maj 2010 22:04

 

Haha, tog kort på rose'vinet jag skulle dricka (har tagit lite ur den ena redan) och såg då att Lillens nappflaska syns i bakgrunden!! Jag skulle egentligen bara retas lite med en väninna som älskar det här vinet, men jag fick mej mest ett gott skratt jag!!  

I vilket fall som helst är det gott med vin, bara det inte är rött, för det är vansinnigt äckligt.


Idag har det varit en sån där underbar dag när vi varit ute och bara njutit. De sa på väderprognosen att det ska bli sämre väder i veckan, så då njöt vi lite extra när vi var ute idag. Maken klippte gräsmattan, men det tog lite extra tid kan man säga, för Lillen skulle ju hjälpa till!! Jag tog på det, jag lägger ut det sen, för det är bara för gulligt!!


Fick ett samtal idag som gjorde mej väldigt deppig måste jag säja. Vet inte hur mycket jag kan lägga ut så här på bloggen. Inte så mycket skulle jag tro, det rör lite känsliga ämnen. Men det gör mej väldigt ledsen och lite deppig. Men jag kan försöka hålla det utanför bloggen, så den inte blir för deppig, det vill jag inte!!


Jaja, imorgon är en ny dag, och det jag inte dör av gör mej starkare!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards