Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Kavril - 14 maj 2010 00:27

Tog bort bandaget från såret idag. Jag har ju haft det borta ett par gånger förut, eftersom det inte har klarat duschen, men idag lät jag det vara "fritt" liksom. Det är ganska fint, han har sytt med inre stygn. Jag ska lägga ut en bild sen tänkte jag, men jag vet inte om det kanske är lite magstarkt för en del?

Men i allafall, tiden har verkligen gått fort! Jag har ju opererat mej så många gånger, och när man kan låta såret lufta har det ju gått så där en tio dagar ju!! Häftigt....

Men jag har väldigt ont fortfarande tyvärr. Inte alls på samma sätt som förut, men ändå väldigt ont. Som tur är hade jag förberett mej mentalt på det.

Nej, men nu börjar jag bli tråkig, jag satte mej vid datorn alldeles för sent idag, det är ju redan över midnatt!!  

Vi ses imorgon hörni! Eller idag blir det ju! Haha.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards