Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Kavril - 26 maj 2010 22:48

 

Visst är han snygg, gamle Gandalph? Mattes älskling.  

Av Kavril - 26 maj 2010 22:22

Ja det har jag gjort idag. Valla är, för er som inte vet, ett fritidsområde i Linköping med lite djur och en massa lekytor för barn.

Jättetrevligt var det och ett jättebra ställe att vara på. Hundarna fick ju vara med såklart, så vi hade fullt upp!! Fast vi hade lite hjälp, de brukar ju charma de flesta!

  Lillen på en liten trägris med Gandalph som vakt!   

  Lillen som har sin lilla tjej som stöd när han såg en pippifågel flyga över... Han har lite dåligt med respekt för det täcka könet tycker jag nog.   

Av Kavril - 26 maj 2010 00:13

Men jag insåg precis att kirurgen som opererade mej nog har skurit av ännu en nerv. Jag har ju fler ställen på kroppen där jag har tappat känslen helt på grund av detta.   

Nu har jag halva vänstra bröstkorgen som har försvunnit.... Jag vet inte riktigt hur jag ska se på saken.

Har man ingen känsel har man ju inte ont iallafall.   Jag får se det så helt enkelt..  Så halva högra skinkan gör inte ont. Hela min högra biceps gör inte ont. Mina båda knän gör inte ont. (på utsidan alltså då)  Och så nu bröstkorgen på vänster sida. Det tar ett tag att vänja sej, men det har jag ju gjort med de andra, så det ska väl gå!   


Var iallafall på en jättefin konsert ikväll. Min dotter är med i skolkören och tycker det är väldigt roligt. De har tränat hårt nu i vår och har nu sjungit för tre av skolorna i närområdet. Nu kom de på själva att det vore kul för oss föräldrar att få höra konserten, så de samlade ihop oss i matsalen nu ikväll helt enkelt!! Det tycker jag är så kul när de själva kommer på saker så där.

Det var jättefint och bra träning för mej att vara bland så där mycket folk. Jag är inte så förtjust i det, så det är bra när man kan passa på att träna lite i vardagen så där.


Nä, nu är det nog dags att försöka sova ett par timmar. Jag drar mej för att ens försöka. Jag får så ont. Men jag ska försöka iaf.

Kram och god natt alla.

Ovido - Quiz & Flashcards