Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Kavril - 18 maj 2010 11:27

Tänkte bara visa er hur duktiga läkare faktiskt är idag, när det gäller sykunskaper!   

  Första gången med bandaget av då... Knappt en vecka efter operation. Svullet och lite hematom, men ganska snyggt ändå.

  Knappt två veckor efter operation. Det ser ut att kunna bli ett ganska fint ärr, tyckte jag. (Med tryck på ordet TYCKTE)

För EDS gör att man ofta får väldigt fula ärr, på grund av att bristen på kollagen gör huden väldigt känslig. Ska lägga ut en bild på hur det ser ut nu, men ska vänta lite så det får läka ihop helt först. Typiskt att man ska ha ett fult ärr så där mitt under hakan.... Men men, jag får se det som något att vara stolt över antar jag. Ännu något man har slagits för och vunnit över, eller nästan iallafall.    (För tyvärr är det inte bra heller, men det tar jag sen, orkar inte med det just nu)

Ovido - Quiz & Flashcards