Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Detta lilla underbara underverk som är drygt två år....

Av Kavril - 2 februari 2011 22:30

Ja, han är ju som så många tvååringar han... Ena stunden så himla go så man skulle kunna äta upp honom på plats!!!

Andra stunden så irriterande att man skulle kunna sälja honom. Billigt....  

Nävars men ni som har barn kanske vet vad jag menar?

Just tvååringar är speciella tycket jag. Han växlar från denna kärleksfulla underbara unge till en liten djävul!! På två röda!!! 

Jo, jag HAR varit hemma med honom hela dagen....  

Det blir ju så pass mycket svårare när jag har så här ont!! Och så får jag ångest. För jag har inte lika mycket tålamod när jag mår så här. 

Ändå är han helt underbar och tar väldigt mycket hänsyn till mej, för att vara två år. 

jag får se om jag får ändra tiden igen på dagis, det är inte alls säkert att jag klarar detta. Särskilt om jag ska jobba lite. 


Jag vill så himla gärna klara alla mina krav på mej själv....'

Det vore guld. På många sätt...


Aja, det ordnar sej alltid...  


Sen har jag världens goaste chef!! Hon har blivit befordrad och fått en massa fina saker och är det någon som förtjänar det så är det hon!!! Jag blir så himla glad när härliga människor har flyt!!   


Nu hoppas jag, som vanligt, att jag får sova länge inatt. Natten som gick var riktigt tuff. Det var nog därför dagen var tuff också...


Ha en bra och trött natt alla och en fin torsdag imorgon!!

  

 
 
Maddo

Maddo

3 februari 2011 09:36

Jag tvivlar på att du skulle klara dina krav om du ens va frisk gumman!! Försök ta hand om dig!!! Kramar i massor <3

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

3 februari 2011 13:52

Haha, jo så är det nog! :) Man blir ju aldrig perfekt, hur man än gör, men jag strävar efter det så länge... ;)
Kramar!!

 
sus

sus

4 februari 2011 15:11

Lagom med krav..kanske ? *ler* Visst e det härligt när goa människor får "uppskattning",det är så roligt då, man glädjs med dom . Hoppas du får en bra helg och att ni blir av med lite grejjor på loppisen . kram

http://dusisus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards