Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Jo just det!! En glad sak.

Av Kavril - 14 februari 2011 23:27

  

Det här ju m in älskade vagn till Lillen. Jag beställde i december ett tillval som gör att jag spänner på mej en sele och har skaklar till vagnen, så jag drar den. Vandringsset, kallas det .http://www.nordiccab.se/Image/454

Nu har jag fått vänta. Och vänta. Och vänta. Och skrivit lite småsura mail. Bett om ursäkt för mina småsura mail. (Finns bara en återförsäljare i Sverige) 

Men jag har tålmodigt väntat. 

Till nu!!! Och jag fick kompensation!! Fick hundsetet också!!! Gratis!!! Gillar gillar!!! 

N älskar att dra saker och G gör det om jag ber honom. Perfekt!! 

http://www.nordiccab.se/Menu/Produkter/Tillaggsutrustning/Hundset-tillagg


Jag blir så glad när det funkar att vara lite snäll. Men bara lite.   

 
 
Ingen bild

Liselott

15 februari 2011 07:55

Hallå! Bättre sent än aldrig ;) bra ide med sele! Du ser inte hindret utan letar lösningar, det är bra och det måste jag öva mig på. Vid denna renovering har jag beslutat mig för att vara delaktig efter dagsform....provade att måla lister. Lika mycket färg på dem som på mig =) Idag blir det optikerbesök. Ha det gott kram Liselott

Kavril

15 februari 2011 14:54

Åh jag älskar att måla!! Men oj så ont det gör, tyvärr. Men vad härligt att du är med lite iaf! :)
Hoppas det går bra hos optikern!! Kramar!

 
Maddo

Maddo

15 februari 2011 10:12

Det lönar sig att säga till när något är fel! :) Njut av detta nu och låt inget annat komma i din väg! Har du skidorna till vagnen också? :)

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

Kavril

15 februari 2011 14:53

Nej jag tyckte inte skidsäsongen är tillräckligt lång här, så jag har inte skaffat dom, men som det har varit nu vet man ju inte! ;) Men den funkar överallt med hjulen, den är helt otrolig!! Kram!!

 
sus

sus

15 februari 2011 22:06

Härligt med saker som en gör en glaa;) Men du...e det inte väldans tungt att dra runt på denna ? Å med din värkande kropp ? kram

http://dusisus.bloggplatsen.se.bloggpaltsen.sesen.

Kavril

15 februari 2011 22:30

Ja, det är så skönt!!
Nej, faktum är att det är lättare att dra än att skjuta på, med mina trasiga händer. Hehe, man måste ju komma på de bästa sakerna som funkar. :) Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards