Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Jag orkade!! :-D

Av Kavril - 30 juli 2010 00:17

Ja tänk va, jag  orkade ta mej igenom denna dag också, fast jag bara sov två timmar inatt.   

Jag var ju bra trött där ett tag, både en stund på fm och en stund på em, men det gick!! He he he. 

Men nu är jag övertrött som värsta bebisen istället!!!   Haha, jaa, vad ska det bli av detta? 

Asch, ska väl göra ett försök att sova ändå. Jag brukar ju somna till slut, fast jag har himla ont också.

Har ju kokat saft idag och gjort gelè, det blev jättegod saft. Gelèn får jag smaka när den satt sej. Krusbär har vi ju haft sen vi flyttade hit för 12 år sen, men har bara gjort paj på dom förut. Jag tackar min väldigt gamla (1948) kokbok med allehanda tips och råd i.   


Nä fy vad ont jag har nu, och vilket negativt och tjatigt inlägg det blev. Men sömn är så himla viktigt och det märker man inte förrän man ingen får......

Smärtan i mina leder blir också mer påtaglig när jag inte får sova. Och så går det runt och runt, ekorrhjulet....

Men men, nya tag imorgon som Liselott säger!! 

Tack Katie också, jag vet ju att du har mycket själv, ändå har tid att bry dej om mej. *kram*


Maddo, du är ju alltid en sol för mej!!!!  



Natti.

 
 
Maddo

Maddo

3 augusti 2010 10:39

Usch så söt du är! Ibland är det som om du vet vad man behöver utan att man gör ett ljud från sig. Kanske just därför?

Jag har en period i livet då jag inte ser någon ljusning. Jag ser visst ljuset men jag orkar inte sträva mot det. Kroppen strävar mot mörkret och jag önskar ljus. Jag kanske ska bli poet? :P Jag har haft en lång period då jag inte kunnat gråta men just nu rinner de ganska bra. Så vet jag att det finns så många i världen som har det värre, jag försöker tänka på dem och hur bra jag har det men mitt mående blir inte bättre för det.. Jag vill hitta ett fritidsnöje jag kan ägna mig åt som gör mig glad, ett jobb som jag kan ha med Tessan på.. jag vill hitta en partner men jag träffar knappt människor längre! Nu har jag nog gnällt klart.

Jag önskar vi bodde närmare varann så jag också kunde komma på spontant besök.

Kramar i massor!

http://blogg.dreammaddo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards