Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Kavril - 8 juli 2010 00:55

Men bara måste dela med mej av detta. 

Ibland fylls hela jag av en sådan kärlek. Ja, jag älskar ju honom lika mycket hela tiden, men ibland fylls jag helt och hållet med kärleken. Bara av att se hur mycket han utvecklas från dag till dag, helt otroligt.   

Tänk att jag har tre så fina barn? Vilken välsignelse. Jag är så tacksam och försöker verkligen tänka på det varje dag, vilket privilegium det är att få göra tre så fina skapelser. 

Hm, blev lite konstigt skrivet idag tror jag, men jag bara blev så kär i mina barn just nu. Speciellt då den lille som jag fortfarande kan krama och pussa på utan protester.....   


Nä, efter detta utlägg om kärleken till mina barn är det dags för sängen och kanske lite sömn. 

(Jag ser att det är drygt tio som hälsar på min blogg, utan att skriva något, blir läskigt nyfiken ibland på vem det är, men men, kul att fler än jag läser detta iallfall. Hehehe.)

Natti

Ovido - Quiz & Flashcards