Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Regn, rusk, kallt och härligt. ;)

Av Kavril - 25 juli 2010 23:15

Jo, för visst är det så, att alla väder har sin charm, beroende på var man är. Är man inne i stugvärmen när regnet smattrar mot rutorna så är det härligt. Naturen  jublar tror jag, marken var totalt sprucken här omkring, det behövdes!


Plockade kantareller idag när vi tog en promenad i regnet. Lillen stog med pappa och åt hallon närjag kollade runt på min ställen, och jag hittade några. Det är på G nu, bara lite mera regn så....


Men dottern fick vi inte med oss ut, jag har knappt sett henne idag. Hon tyckte som så många andra att det var filmväder idag!! 

  

Så här kan man se ut med brorsans t-shirt på huvudet och med fingret i vädret.... Trevligt....   


Har haft otroligt ont idag, och omläggningen av mina smärt mediciner har inte gått så smidigt som jag önskar. Jag får lite dödsångest nästan när kroppen säger ifrån. Smärtorna vill ha starkare varor än vad jag vill ha. Måste klara detta nu. Är lite deppig på allt just nu. Så ont så ont. Men nu måste det väl ändå vända tycker jag. Hoppas på det iallafall. 


Måste bara dela med mej av denna bild.  

   Denna tidning fick jag slänga nu till Lillens förtret. Den var full med bilder på traktorer i alla dess former och han läste den fullständigt i bitar!!! Men visst är han ursöt där han sitter och läser tidningen va?  

 
 
Ingen bild

Liselott

26 juli 2010 09:36

Hallå! Vilken härlig bild på lilleman. Regn och rusk brukar betyda mycket värk för mig. Hoppas det blir bättre när vädret vänder för dig! Här på västkusten har vi hittat få kantareller hittills. Det behövs nog regn här med, fast jag tycker absolut INTE det. Vi har njutit av fjällvärlden några dagar och snart väntar ett besök i huvudstaden! Kontraster det gillar jag ;) Ha det gott Liselott

 
Maddo

Maddo

26 juli 2010 18:46

Så sött! =)

Det finns gott med allt, regn också! Hallon. Mums. Vilken skogsmulle till son du får ;) Härligt med så naturnära uppväxt!

När börjar förskolan? Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Katie Grün

Katie Grün

27 juli 2010 12:17

Hej kära Anna

http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

27 juli 2010 23:47

Liselott, jag har det också tufft nu när det börjar bli kallare och fuktigt... Fukt.... Hmpf igen.... Tack för att du läser min blogg. Kram och så är jag avis på din fjälltur.... ;)


Maddo, han börjar inskolning 16 augusti, det skrämmer mej lite.... Mammas pojke vet du... ;)

Katie vännen. Tänker på dej och hur du har det. Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards