Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Kavril - 31 mars 2010 08:25

Från det här....

    Till det här.....

    Det är som att få två nya hundar!!!  

Det blir ju en omställning för dom, men de blir som valpar på nytt, de tycker det är jätteskönt, öven om de fryser lite i början... Nu är det bara lilla Snobben kvar och han blir som en liten rund och grå köttbulle!!! Jättesöt!  

Jag ser att det ärlite kartoonger och skit med på bilderna, de är "på väg" ut till garaget... Har börjat röja ut en massa skit från köksskåpen som vi inte har använt på sisådär fem år eller så. Varför har man så där mycket saker när man har det trångt tro? I alla fall sånt man aldrig använder...

Av Kavril - 31 mars 2010 00:17

Är det för att jag är det, "for a fact"? Eller kan det kanske bero på att jag har tagit en mastodont dos morfinpreparat tro?   

Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag tror jag kryper ur skinnet snart eller nåt. Men jag ska inte skriva om det mer nu, det finns inget jobbigare än folk som bara ältar om hur ont de har, så det vill jag inte göra själv!!   

Men jag är väldigt glad över att jag har världens bästa man!! Han bara är det helt enkelt. Han får ta mycket av det vardagliga nu och gör det utan att klaga. Han jobbar ju väldigt mycket, så det blir tungt för honom. Men jag älskar honom så himla mycket!! Varit gifta i 13 år i år och älskar honom lika mycket nu som då. Min älskling.

Hundarna är klippta idag också och jag bara måste lägga ut lite kort på dom, för det ser lika roligt ut varje gång vi gör det, helst efter de har varit så här långhåriga!! YOU JUST WAIT AND SEE.....   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards