Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Känner mej så konstig....

Av Kavril - 31 mars 2010 00:17

Är det för att jag är det, "for a fact"? Eller kan det kanske bero på att jag har tagit en mastodont dos morfinpreparat tro?   

Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag tror jag kryper ur skinnet snart eller nåt. Men jag ska inte skriva om det mer nu, det finns inget jobbigare än folk som bara ältar om hur ont de har, så det vill jag inte göra själv!!   

Men jag är väldigt glad över att jag har världens bästa man!! Han bara är det helt enkelt. Han får ta mycket av det vardagliga nu och gör det utan att klaga. Han jobbar ju väldigt mycket, så det blir tungt för honom. Men jag älskar honom så himla mycket!! Varit gifta i 13 år i år och älskar honom lika mycket nu som då. Min älskling.

Hundarna är klippta idag också och jag bara måste lägga ut lite kort på dom, för det ser lika roligt ut varje gång vi gör det, helst efter de har varit så här långhåriga!! YOU JUST WAIT AND SEE.....   

 
 
Bibbi

Bibbi

31 mars 2010 06:31

God morgon vännen. Tassar in för att se hur du har det. Ont som vanligt ser jag. Hjälper inte morfinet? Skönt att du trots allt kan njuta av våren.

Härligt med en fin man som finns när du behöver honom som mest

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

31 mars 2010 06:33

Mmm. Håller helt med dig. För nu är det inte kul med all grus de drar in. Skulle vilja ha automatisk dammsugning med hål i väggarna vid golvet som drar in der som blir.... Kan du uppfinna????

Kramen igen

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

31 mars 2010 08:36

Tyvärr hjälper ju inte morfinet mer än ett par timmar, men jag njuter till fullo den stunden!! :)
Ja hundarna drar in så mycket grus och smuts nu att man kan bli galen!! Tur att det snart är sommar och torrt! :D Den där dammsugaren finns redan, det vet du va? Såg den på TV.... Men jättedyr förstås....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards