Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Kavril - 25 mars 2010 20:42

ja idag lev det blodvite här.... Lillen ramlade raklång i gruset på gården och blödde en del i ansiktet. Han såg för sorglig ut med lera och blod i hela ansiktet... Men som barn brukar göra, han grät en stund, sen såg han något kul och bara gick vidare.   Han vill i och för sej att jag skulle hålla handen efter det, men det tycker jag tyder på visst förstånd..   


Fick tupperware leverans idag och även om det inte är mina saker känns det lite som julafton! Det är så kul att plocka ihop påsarna med saker till de som handlat. Det känns bra att vara behövd liksom. Det betyder mycket när man intte har något jobb för att man är för sjuk.


Annars har jag njutit av solen här, den kom fram på eftermiddagen. Kollade in skatorna som börjat bygga bo, de flyger här fram och tillbaka med pinnar i näbbarna. Bofinkarna pickar solrosfrön i trädgården med stor aptit, antar att de är hungriga efter flytten hit.   Nu är våren nära!! Underbart!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards