Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Mmmmmm

Av Kavril - 24 mars 2010 22:17

Åt nyss riktigt mörk choklad med mint crisp i. Smaken sitter kvar i munnen än och det var så himla gott!! 


Har haft en jobbig dag idag, smärtmässigt då, kan inte fatta hur det kan göra så intensivt ont hela tiden, jag vill ha bara en liten liten stund när det lägger sej... Bara lite....


Annars var jag och Lillen på öppna förskolan idag, vi har ju inte varit där på två veckor, eftersom han har varit sjuk. Det var väldigt kul att se hans min när vi kom dit. Det syntes att han kände igen sej, för han gick med raksa steg in till lekrummet, men väl där stog han bara och tittade med stora ögon i flera minuter!!   Han är ju inte så himla blyg av sej, men han tyckte nog det var lite överväldigande med nitton barn med föräldrar efter nästan tre veckor med bara morsan....  

Väl hemma igen sov han tre och en halv timme!!! Himla tur att det var ganska tidigt, han somnade halv tolv. Han var helt slut lille gubben.


Fick ett samtal idag, och det var väldigt roligt! När man får ett samtal av någon man bara haft mailkontakt med, men följt på dennes blogg, känns det ändå som om man känner personen i fråga. Sen verkar hon exakt lika rar och trevlig som jag har fått för mej att hon är.  Jag hoppas nu inte jag skrämde dej totalt, för om det är någon egenskap jag besitter så är det ett extremt stort munläder!!!!!  

Stor kram på dej!!! Så himla kul att du ringde!!

 
 
Maddo

Maddo

25 mars 2010 07:30

Klart du inte skrämde bort mig! Tyckte samtalet var riktigt trevligt! Jag är själv en jäkel på att prata så tror det går på jämt ut! ;)

Tessis har spytt inatt igen... Fortfarande gult men.. det är som om det är väl tuggad mat i.. Det lägger sig jämnt i spyan.. Hoppas du inte, liksom jag, äter frukost när du läser detta.. Kan inte påstå att frukosten känns så god (fil och flingor) när jag tänker på det.. :P

Åh, tack för dina värmande ord på bloggen. Det är så skoj nu för jag har liksom fått en röst i huvudet som säger kommentarerna! ;)

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Angelica

Angelica

25 mars 2010 12:32

Vad skönt att lillkillen är frisk igen Du är så duktig som ger dig iväg till öppna förskolan fast du har så ont
Varma kramar till dig

http://finastearabella.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards