Hur jag försöker leva med ständig smärta....

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Ny blogg

Av Kavril - 23 mars 2010 19:53

Ja min andra blogg blev tydligen full... Ja, med bilder alltså, och det var inte många, så nu kommer jag tillbaka till Bloggplatsen igen.

Idag var det läkarbesök igen, han ska hjälpa mej att få komma lite snabbt till Neurokirurgen i Linköping, så nu hoppas jag det rullar på. Jag har så ont idag att jag var på väg att åka till akuten flera gånger, men jag bara inte VILL!!!

Skriver mera imorgon, nu är det kört med att sitta framför datorn och skriva.

Hoppas nu det kommer många besök, det gillar jag!!   

 
 
Ingen bild

Ann

23 mars 2010 20:09

Hej. Jag var först. Jiippii!!!

 
Ingen bild

Anna

23 mars 2010 20:23

Yeees!!! Pigge var först!!! :D *kram*

 
Maddo

Maddo

23 mars 2010 23:01

Välkommen tillbaka! :)

http://blogg.dreammaddo.se

 
Bibbi

Bibbi

23 mars 2010 23:38

Hej Anna. Fin bild!!!! Jag tycker det lät vackert. Inte flummigt.

Åhh hoppas verkligen att det går att skynda på. Det är ju omänskligt att behöva gå med sådana smärtor.

Sov så gott du kan vännen och kram på dig

http://tryggimigsjalv.blogg.se

 
Angelica

Angelica

24 mars 2010 09:50

Lagt upp dig bland favoriterna =)

Kramar till dig

http://finastearabella.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kavril - 2 juni 2011 00:59

Dagarna alltså.   Dom bara försvinner, undrar var dom tar vägen?     Idag (igår nu, krasst sett) var jag övertygad om att det var tisdag, länge... Tur att Lillen skulle vara på förskolan onsdag, istället för fredag, för annars hade jag åkt oc...

Av Kavril - 30 maj 2011 00:56

Jösses, jag har inte haft tid med annat än den andra bloggen. Jag blir liksom uttömd på saker att skriva om där, sen har jag ju inte så många läsare här!   Fast dom jag har, håller jag kär, så jag måste ju skriva lite någon gång, tycker jag kanske....

Av Kavril - 26 maj 2011 01:30

Nu har jag skrivit av mej allt sjukdomsrelaterat i den andra bloggen. Nu till denna. Jag har väldigt få besökande här. Undrar om några av mina gamla vänner läser den nya bloggen. Det är ju egentligen där jag skriver om min vardag, som den ser ut. J...

Av Kavril - 23 maj 2011 00:07


Ja, det var det mycket av när vi var på VM i plöjning!! Lillen var i paradiset!!    Han var i paradiset den dagen, och det kändes väldigt bra att vi tog oss den tiden att åka dit!!   Idag har vi (gubben  ) röjt lite i ett förråd. Tänk vad  myck...

Av Kavril - 22 maj 2011 00:33


Men det är faktiskt bara tre månader sen det såg ut så här!!!    Kommer ni ihåg?  Och nu gnäller en del på att det blåser kallt när det är 17 grader varmt ute....   Nävars, men jag gnällde lite själv idag att det var kallt.. Det blåste och var ...

Ovido - Quiz & Flashcards